Here whit me

Heej bloggen nu sitter jag i mitt nya rum här på strömsholm. Har lärt känna kanske 15 st, några lite mer några lite minde men har hälften kvar. Jag trivs jätte bra tjejerna och en kille är jätte trevliga. De flästa gillar att prata och de är jätte bra.
Idag har vi inte gjort så mycket först blev vi uppropade och fick veta information sen packade jag upp gjorde i ordning sedan drog mamma och pappa och jag började vara med några tjejer. Vi gick runt på strömsholm och nu har vi precis kommit från vardagsrumet.

Mitt rum då är jätte bra, stort och luftigt har egen toallet och duch bara plus för det. Har lagt in alla kläder och gjort i ordning. Nästa vecka ska jag fixa saker till rumet från ikea. Vill göra det lite mysigt och personligt.

I morgon kommer jag få sovmorgon till 9 sedan är det vår första teori ska inte rida i morgon för de är lite ändringar denna vecka, men ska rida på onsdag och åker till skolan på torsdag.
Det känns jätte spännade här och jag trivs, helt perfekt för mig.


Så här ser mitt rum och packning ser och såg ut:


Bild: Bilen proppades med mina saker hade två stora resväskor en bag och fyra påsar
lite mer och en kylbag

Bilden: Vi hade också med oss transporten där moppen och cykeln stog de trivs också här :D


Rumet är nu inte klart, de som vi har fixat är Nanda bilden så jag kan titta på henne varje dag.


Hare bra /MJ

Kommentarer
Postat av: ida

Åååååå jag saknar dig !

2010-08-24 @ 11:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0