Hero

Heej bloggen ligger i mitt rum nu och ska snart sova är skit trött. Dagen har varit lite seg men det har varit roligt, det känns verkligt nu och det är spännande. Jag trivs fortfarande.
I morgon är det ridning och jag är skit taggad jag undrar vilken häst jag får vill ha Gangster boy men han var skaddad :( så vi får se. I dag hade vi genom gång på reglerna och sånt. De var bra, vi hade i dag också hagbyte som jag inte riktigt fattar än men jag kommer säkert in i det. Jag råkade också gå till fel hagbyte och trodde jag var sen men jag hjälpte till fast mitt pass var inte fören två timmar efter men så är det, jag hjälpte treorna de trodde ettorna skulle vara med fast vi skulle inte de så jag var den ända ettan. Men jag tog in en häst och det gick bra.

Nått som är jobbigt med klädsel till ridningen är att du måste ha antingen polo skorta eller piké så man får inte andvända t shirt eller linnen eller något urringat. Så jag måste fixa lite mer tröjor, känner jag :D.
Men i morgon har jag kollat vad jag ska ha på mig det blir den blåa klädsen.
Kanske kan slänga ut en bild på outfiten :D.

Fotade inget i dag känner mig taskig, men ska fota hästen i morgon har lovat mamma :)
det får bli en bild från clinicen på bilden är de duktiga funtionärerna
Vill ha bilder i varje inlägg för jag tycker det blir roligare då :D
 
Kan ni hitta mig, annars är jag fjärde från vänster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0