shut it down

Heej bloggen skrev inte i går men de var för att jag inte hann under dagen och när jag skulle sätta mig på datan på kvällen kom alla tvåor och drog ut oss för nollning. Det var skit kul vi fick först leta efter en massa saker sedan var det lera och vatten som gällde.
Jag red i går också och det gick jätte bra hade en häst som hete Lotus och han var fin lyssnade bra och gick fint på tygen. Blev jätte nöjd var så nervös men det gick bra. Anna klara våran lärare tycket att jag hade bra kontakt med honom, att min handställning var bra men gärna trycker med bennen i ställe för hälen hon tyckte att det blev lite mycket kläm då och de förstod jag så jag rättade det, sedan såg hon att jag inte satt i hop med skulderbladen men de var också nått jag rättade till. Men det känns bra sakerna som hon sa till är saker som man bara behöver träna och träna sedan sitter det. Men jag ska kämpa på.

Här är bild på Lotus :D



Idag har vi varit på KZ, lärarna kändes bra vi hade test i alla ämnen eller matte och engelska gick jätte bra i engelskan matten lite sådär fick panik nästan för att det kom så plösligt. Så jag ska plugga på grunderna igen för att känna mig säker sedan engelska ska jag också jobba med för jag vet är en av mina svag punkter.
Känndes inte så kul med matten men jag ska plugga lite hemma i helgen har kvar papperna från 9an.
Senare i dag har jag gymat sprungit och spelat lite kort.

I morgon åker jag hem till stockholm, vi har teori på morgonen sedan slutar vi 11 då ska jag fixa i hop mina saker och sedan åka 14,12, :D

Hare bra / MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0