This is where i belong

Heej bloggen sitter nu på barkarby ikea och har precis hemtat min matta och stol som ska passa till mitt rum.
I helgen har jag varit hemma i stockholm och det har varit roligt. Har bara varit med Nanda och familj.
Jag har ridit i två dagar, och de har gått jätte bra. På fredagen så åkte jag ner till Nanda och hälsade på henne då kom hon precis från hagen och hon blev glad att se mig eller alla tyckte det såg ut så. Älskar den ponnyn i lördags red jag ut och hon var riktigt pig galloperade en stäcka och de gick fort men roligt var det. Red ut med Mailn och vi bara pratade på.
I morse red jag i ridhuset och det gick bra Nanda var stel men på slutet var hon fin hon arbetade mycket med ryggen.

I lördags var jag mamma och pappa på ikea i kungens kurva. Fick med oss en massa så nu har jag hela bilen full i gen ska bli kul att komma fram och fixa rummet. Skriver i kväll hur det ser ut :D

Hare bra /MJ

Nu rullar bilen är framme om 1,5 timmer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0