two places

Heej bloggen, åker hem till stockholm om 30 minuter då går min buss, som sedan åker till kollbäck och där i från tåg.
Idag har dagen varit kort har inte gjort så mycket förutom att ha teori då vi träffade våran mentor, vi hade presentation om oss själva. Sedan har jag hjälpt till på hagsläppet, tvättat kläder och ätit.

Det ska bli skönt att träffa lilla snuffan som jag saknar. Mamma har hand om henne nu så vi får se hur det har gått.

Här är lite bilder från idag:

Här är bild på Matilda och Corazon


Är är bild på den jag kanske kommer bli skötare på, Gangster boy


Tog inte så många fler Gangster är den då jag har skrivit att jag vill ha vi får då se om det blir den,
men han red jag på prova på dagen och gillade han jätte mycket gillade Levado också.
Här är vido när jag red på prova på dagen


Hare bra /MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0