Work


Heej bloggen, nu sitter jag entligen och tar det lugnt, denna vecka kommer vara en jobbig vecka specielt i stallet. Jonna min kompis har dragit till ett varmt land och ligger på stranden nu säkert, men hon hade fodringar denna vecka så jag tog hennes pass plus att jag har mina pass så denna vecka då vi är i stallet har jag morgon, lunch och eftermiddag stalltjänst. Har redan haft morgonen och lunchen men snart är det hagbyte sedan är det eftermiddagen. Idag har jag ridit red sonora, vi red ut och det gick jätte bra. Jag trodde vi skulle ha dressyr i dag men de kommer nästa vecka. Men vi red ut en snutt där vi travade och skrittade. Min häst var ganska tittig, men blev lugnare. Jag red den på tygen hela vägen och det gick jätte bra kunde ha Sonora i både högform och låg så jag är nöjd. Vi får se vem jag ska rida i morgon.

I går då var jag på KZ och hade lektioner det gick jätte bra hade NO, ENG, MA och SV. Denna gång gick det bättre på matten kom i håg mer saker nu på engelskan gick det också bra. De är dom änmen jag är osäker med men jag pratade på engelska och arbetade bra på matten, så jag är jätte nöjd.

I kväll hade jag tänkt att kanske jobba lite matte i boken vi fick måste komma igång lite och sedan lägga mig tidigt.

Kom på en sak nu att jag inte har berättat hur det blev med rummet jag är jätte nöjd har levt i det i några dagar och jag trivs så himla mysigt. Sitter vid skrivbordet nu och stolen som vi köpte är också skit bra så det blev jätte bra :D Mycke jätte, hehe:P

Här är lite bilder:
Före

Efter:




Hare bra / MJ

Kommentarer
Postat av: Elin Antus

Fan va fint det är gumman, hoppas du har det grymmast! :)<3

2010-08-31 @ 19:31:38
Postat av: Elin Antus

Fan va fint det är gumman, hoppas du har det grymmast! :)<3

2010-08-31 @ 19:31:51
Postat av: bella

aw så mysigt det ser ut, saknar dig som bara den !

2010-08-31 @ 22:03:28
URL: http://bellalicious.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad roligt att det blev så fint!

Kram från

Mamma

2010-09-01 @ 10:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0