Black, white and in between

Heej bloggen är hemma nu i stockholm för en vecka. Det är skönt, snart kommer Zam ska bli kul har inte träffat han på ett tag i går träffa jag kim också. Nu kom han :D.
Frida har varit hos mig dom sista dagarna i strömsholm, och i lördags när vi skulle åka hem så kom vi till västerås och fick vänta en timme på nästa tåg. Sen hoppade vi på tåget mot stockholm. Men vårat tåg åker inte vi får vänta ett bra tag innan vi får veta att det är människor som springer på spåret och det jagas av polisen. De tror att det kommer fixas men nej, vid kl 1 somnar jag och kanske en halv timme senare blir jag väckt av Frida och då får vi åka buss hem. Ni skulle sätt mitt humör då, inget att skoja om. Tur att Frida vet hur jag kan bli någon annan hade kanske blivit rädd haha.
I går kom jag hem och red plutten gjorde det i dag också, Nanda var jätte gullig ponnyn kom i håg mig fortfarande. Älskade ponny kärlek till den slår allt. I dag red jag i ridhus och Nanda var stell men kämpade på. Red inte så mycket hade inga stövlar och då kan jag tycka att det blir svårt att få stöd. Ska rida hela veckan nu ska bli jätte kul.
I morgon ska jag träffa Elin också, blir inte så ofta nu när vi inte går i KS längre, vet inte vad vi ska hitta på men vi ska säkert åka till KS och hälsa på alla lärare och sånt :P.
Underbara vän <3
hare bra / MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0