Bring me back to summer

Satt och titta på massa bilder här på tåget. Jag tittade på sommar bilder från skogslotten, Falsterbo, strand bilder och massa annat. Denna termin har gått så fort och man fattar inte att snart är det julafton.
Jag undrar hur sommar 11 kommer bli. Nu när jag har vännerna på RS blir det annorlunda, vi får ju se.
Här kommer en massa bilder från min sommar 2010.
BILD: Umeå, på midsommar
BILD: Skogslotten: ridläger med underbara vänner, en rosett också
BILD: Falsterbos fina, fina strand
BILD: Sköna Frida var också mycket med
Bild: Lilla Polle som fick sitt genombrott, Underbara ponny älskar dig
Bild: Sandra och jag
Bild: Tjejerna som försökte få snygga brännan
Hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0