California king bed

Tjenare, min helg har varit jätte bra, mycket chill med massa garv. Dessa personer här på RS, som har blivit mina vänner är hur sköna och underbara som helst, gillar verkligen dessa personer ville bara säga det :D.¨
I fredags lagade vi egen tacos och tände ljus och hade mysig middag.
I går hade jag sovmorgon sov till elva gick upp och drog till steffi, gick på promis med henne. Börjar gilla den hästen mer och mer, hon blir finare för varje dag som går. På kvällen drog jag, Jonna, Jossan, Matilda och Christoffer till bobbys pizza. Vi käkade sen drog vi hem. Pågrund av att det är snö överallt så ramlade först Matilda och Christoffer sedan på hem vägen var det min och jonnas tur. Vi fotade en massa och vi hade snöbolls krig :D. Jag ramlade varje gång nån träffade mig haha.
Sedan drog vi in tittade på film som jag grät till, som alltid efter det var kl 02.30 då drog jag, jonna och jossan ut och gjorde en fin snögubbe vi väckte Therese också hon garvade åt oss :D.
I dag har vi tre sovit till ett, vi kom inte i säg fören kl 03.30 i går. Efter frukosten drog vi till stallet och red i vita jag red Steffi. Gick jätte bra.
Nu har ni hört min helg mycket text, förlåt Matilda,
tänkte lägga in några bilder men blogg.se funkar ej :( ni får senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0