dear mr. president

Heej bloggen har precis blivit klar med pluggadet, och det känns säkert för i morgon. Ska läsa lite innan jag somnar, det sägs att om man somnar med orden i hjärnan så lär man sig mer för hjärnan går i genom det då :).
I dag har det varit vinter på Strömsholm, i morse var det helt vitt överallt. Jag red en häst som hete Smulan på eftermiddagen först hade jag jätte bra känsla men sen blev hon bara starkare och starkare... jag blev inte alls nöjd. Men jag red Steffi i dag också och hon var sjukt fin, red i ridhuset och hästen var en helt annan. Skit kul var det duktiga Steffi. Så turen på Smulan är helt bortglömd, nu lever jag på Steffis ridning.
Veckan har varit väldigt chill, vi har inte haft några stalltjänster, så dagarna har vart mycket sköna. Men jag har i stället fokuserat på KS jobb. Och jag känner mig väldigt redo för morgondagens prov. Jag har komplettering i Engelska och prov i matte.
Sist jag red dressyr på speciall veckan så gick det jätte dåligt och i dag prata jag med mickis om det jätte länge och det var jätte intressant. Det jag behöver är att hitta något annat att tänka på när jag får signalen och känna nu jävlar. Fast inte bara gå i genom det i huvudet utan också få känslan för det. Sedan tävla en massa, och vinna över min största tröskel.
Bilder från veckan:
Mickis som myser med sin häst Amadeus, som också är till salu
så om nån vill ha en fin hopp häst så till :)
Bild: Sköningen Therese på läktaren
Bild: Vist ser det lite Kalt ut :D Matilda är den som cyklar :D
BILD: Smulan jag red på förmiddagen
Hare bra / MJ

Kommentarer
Postat av: Mamma

lycka till på provet. Vilka kontraster först härliga och varma sommarbilder sedan kalla vinterbilder.

2010-11-18 @ 08:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0