My immortal

Hej bloggen sitter nu i vardagsrummet och tar det lugnt, är trött efter dagen och den är inte slut än. Har hagbyte, lektion och stalltjänst kvar. I kväll ska jag faktiskt plugga.
Veckan har gått bra annars i dag fick jag veta resultatet från hopp provet som var igår.
Jag tyckte det gick bra, missade en sak men den var liten. Resultat var bra, jag fick 80p högst är 100 så jag är nöjd det jag fick dåligt på var rätt och det jag fick bra var också rätt. :)
I morgon är det dressyr träning och på fredag har jag dressyrprovet.
Våran lärare Agneta är så jäkla bra asså, måste bara säga det och är jätte rolig också. I går var jag funktionär på dressyren och var programläsare. Jag och therese pratade om att det inte var någon musik och att nån måste sjunga, så vi drev till agneta att hon kan sjunga då sa hon att, hon inte gör det bara i bland. Och så visade hon, gud vad kul det var hon dansade till låten också.
Sedan en annan sak hon berättade om var att när hon hade varit dommare för hippologerna i ett dressyr program, det var helloween då, så hon satte på sig en mask och när ryttaren vände upp och skulle hälsa såg alla masken, fatta vad kul, ingen hade fattat det innan.
Sedan i dag gav hon oss kakor efter ridningen, skön lärare.
red Steffi i helgen så nu får ni lite bilder:
sista bilden är på mig och steffi, hehe ;D
hare bra /MJ

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Ja, synd bara att hon står i gtb men vi kanske åker dit iaf om vi hittar några fler hästar att kolla på, på vägen ;)

2010-11-03 @ 17:34:15
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0