Need you

Heej bloggen drar snart till strömsholm har packat och fixat :). borde väll vara där kl 20 - 21.00. Hade tänkt att åka hem i går men i dag är det fars dag så jag stannar.
Veckan har varit bra har fått slappna av och va med älskling ponny och underbara vänner och familj.
Nanda har kämpat på hela veckan med träningar i dag fick hon en tur ut med full galopp. I dag blev hon frisad också hon har blivit så lurvig och hennes man var jätte lång. Men nu ser hon lite mer som en tävlingsponny istället för en skogsmule men hon får vara det nu.
Har en liten video som jag spelade in när jag kom i söndags, det är lite meningslös men gullig är hon.
Haha ja ursäkta min röst :)
Så här ser min packning ut också :)
Hare bra /MJ nästa gång jag skriver är jag i RS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0