We are the pepole

Hej bloggen, allt flyter på fortfarande. Känns hemskt att lovet är snart slut typ bara denna dag kvar. Men det ska bli kul att komma hem till Strömsholm i gen fast det har varit skönt att vara hemma.
Jag har varit mycket med Elin och Frida sköna personer älskar er.
Jag tänkte berätta vad jag har gjort i veckan:
Jag har ridit Nanda hela veckan och det har blivit framsteg hon var jätte fin i dag speciellt, lilla ponny. I måndags var jag på hööks med mamma och köpte nya stövlar till mig. Jag var tvungen att köpa vinter stövlar. Vi hittade ett par som var billigt pris också, och jag kan säga att jag trivs i dom har använt dom varje dag i stallet, ett bra köp!
BILD: Stövlarna jag köpte mycket bra köp, gillar dom verkligen.
På tisdagen träffade jag Elin det såg ni i föra inlägget. Det var kul att träffa henne igen, vi drog till våran gamla skola.
Det var jätte kul, har inte varit där sen skolavslutningen och då drog man där ifrån med tårar på kinden. Det var en grymt bra skola. Jag träffa mina gamla lärare och den som var min klassföreståndare gav oss fika och så satt vi och prata om livet som det är nu, min skola visste inte om Strömsholm så alla var fascinerade hur jag hade det.
På kvällen var jag med Elin och Frida.
min gamla klass
BILD: Min gamla klass 9:3
tjejorna
BILD: Mitt tjej gäng underbara personer
På onsdagen var jag med broder på dagen sen på kvällen drog jag på möte vid globen. Jag ska ju jobba där så det var ett informations möte så jag vet nästan exakt vad som ska hända. Och jag ska inte bara vara funktionär utan jag ska också vara med i showen, hehe jag ska få någon dräkt och vara med. Så ni som är där leta efter mig under ombyggnad av hinder och i showen för där nere ska jag springa :D.
I går var jag med Frida och Elin åkte till Fridas skola och hälsade på sen drog jag vidare hem till henne.
I dag hade jag tänkt vara hemma ska till stallet om två timmar sedan fredags mys. I morgon ska jag försöka hitta på något med vännerna och på söndag är det fars dag sedan åker jag tillbaka.
Hare bra /MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0