What's my name?

Hej bloggen snart är det svenska, engelska provet gick jätte bra, alla rätt :D.
I matten vet jag inte än men får veta i dag om jag får g eller inte högra får jag inte veta denna vecka.
I kväll vet jag inte vad som händer men en sak vet jag är att jag ska skicka in min engelska uppgift annars är det inget viktigt. Fick veta matten nu och jag klarade provet för Vg eller MVG får jag veta nästa vecka.
Så denna dagen har varit bra :D.
Kom reklam på spotifly nu om julen och jag lyssnade på låtarna och nu saknar julen verkligen nästa vecka är det första advent.
Här har ni lite bilder från julen 08 och 09 på mig och Nanda
2008
2009
Känns skönt att jag kommer ha Nanda en till jul, älskar julaftonsmorgon, sätter alltid på röda täcket och tomteluva
och rider ut med familjen. Alltid lika mysigt :D älskar jul.
Hare bra /MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0