Dead end

Heej bloggen, är det bra med alla?
Själv mår jag bra ska snart dra till Steffi och rida men tänkte lägga in ett inlägg först.
I går var jag hos steffi på morgonen sedan drog jag och 4 till västerås. Vi var där till kl 12 på kvällen sen drog vi hem. Vi tittade på skräckfilm på bio och jag och Jonna höll på att dö av skräck vi satt typ på varandra, när det var läskigt. På dagen tittade vi på kläder och åt på donken men det var lite kul fast läskigt jag hade mina kort på brickan och så gick vi och slängde våran mat sedan när vi hade kommit en bit från donken kom jag på att jag har slängt mina kort så jag sprang allt var jag hade och hittade mina kort i soptunnan. TUR kan man säga alla garvade åt mitt lilla mistag, men nu har jag dom på tryggt ställe :D. Sen en annan grej som hände på kvällen helt plösligt när vi sitter på donken kommer en gubbe som har klätt ut sig, svårt att förklara med det var kul.
Nu ska jag dra hare bra /MJ
Här kommer bilder

Kommentarer
Postat av: mamma

slängde du alla dina kort!!

Vad himla tur att du hittade dem igen!!!

2010-11-04 @ 09:32:46
Postat av: Anonym

slängde du alla dina kort!!

Vad himla tur att du hittade dem igen!!!

2010-11-04 @ 09:33:14
Postat av: Moa

Jag slängde kortet och leget :)

2010-11-04 @ 12:53:35
URL: http://ridinghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0