For there first time

Heej bloggen, tänkte lägga in ett inlägg innan jag ska sova, har fått med mig en förskylning hem i från så denna vecka har inte vart den bästa.

Ridningen har gått bra och dåligt,
Dressyren hade vi sitsträning på lina mycket bra och det var roligt, hade en häst som heter Joystik tror jag är osäker på stavningen. Agneta är as bra!

Hoppningen hade jag Doris igen, hon var pig som vanligt och gärna stutsade. Men det gick bra fick till det på slutet och då blev jag jätte nöjd.
Har inga bilder på hästarna men jag har fotat andra saker:

Bilder:

Nandis pandis i helgen


Bilder från strömsholm,
Det finns kärlek här!

Så himla söta, allan har hittat sin kärlek. Detta hände på höloftet och jag var tvungen att ha bildbevis :D

Detta är då sköningen Allan, han är bästa stallkatten och njuter i stallet.
Han kan ligga i gången även om en häst kommer :D


Här har ni bild på Jonna :D

Här är Gangster på vägning, 558 kg vägde han :)


Detta har pågått i ridhuset idag, hinder har byggds upp för i morgon börjar,
ELIT HOPPNINGEN :D

hare bra / MJ
hoppas ni gillade alla bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad mysigt du verkar ha det. Jag blir så avundsjuk. Krya på dig!



2010-10-08 @ 14:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0