hang with me

Heej bloggen sitter på tåget nu igen, helgen har varit jätte bra har varit mest med Nanda och familj. Nanda har blivit bättre hon har varit dålig i magen när jag har vart bota men blev nu bättre.
Det har varit skönt att vara hemma i tre dagar kan tycka att två dagar går så fort. I fredags träffade jag Elin genom bussen, sedan familjen och så gick jag och mamma ner till snuffan och jag red i ridhuset. Nanda var jätte fin från början var jag lite stel men sen fattade jag hur jag skulle rida och Nanda gick jätte bra. Nanda är en häst man måste rida hela tiden och jag hade glömt bort det lite men jag kom på mig själv, och då började Nanda arbeta med hela kroppen och var jätte duktig. På lördagen red jag ut och det är alltid underbart Nanda var pig och framot hoppade också över en stock och det gjorde hon galant, fina häst. I dag skrittade jag ut i de fina vädret med Malin och mamma, jätte mysigt fast det blåste en massa.

Helgen har varit jätte mysig som ni kanske fattar och nu börjar en vecka på strömholm med många fodringar har stalltjänst i helgen. Och det är elithoppning det missar ni väll inte.
Det är också klart nu att jag ska jobba på stockholm Int horse show i november, ska bli skit kul
så i november är jag i globen och arbetar för fulla muggar.


Hare bra /MJ


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Sv; Hej på dig hjärtat! Haha vad menar du nu...



Saknar dig också, förvånansvärt mycket faktiskt. Det är bra med mig, själv?

Det går bra, kan inte rida så hårt just nu för jag åkte av för någon vecka sen och har fortfarande ont i ryggen men det kommer! Går det framåt för dig i ridningen?



Det får vi verkligen!

Kramar

2010-10-03 @ 22:34:58
URL: http://viktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0