Hope there is someone

Hej bloggen jag hade tänkt att mobil blogga lite. Snart ska jag till skolan och plugga som fan :) vi har prov på torsdag och jag har fixat ihop det jag behöver plugga på. I går var dagen bra jag hade stalltjänst hela dagen och så tittade jag på tävlingarna. Det var skit kul i 1.50 klassen där en junior vann över alla de bästa. Jag red också igår, och ja det va lite sjoheeej. Vi red ut och jag hade Sonora ett fint sto som brukar vara pig men lugn. Jag märkte lite från början att hon ville springa på så jag fick va längst fram. När vi skulle trava första gången det va då hon börja, Sonora tyckte det va så roligt så hon sparkade bakut högt också, stackars Therese var bredvid mig och fick en av Sonoras hov på hälen. Vi red en liten till bit sen sa det sjoheej jag kunde inte sitta kvar Sonora knäckte till med ryggen och jag hade ingen chans, det var första gången jag ramla av här på RS. Vi res vidare sen gjorde hon det engång till men jag satt kvar. Men sen när vi skulle vända hem så hände det igen jag låg på backen :) alltså andra gången jag ramlar av på RS. Det va min ridtur jag fick byta till RIs häst och hon fick ta Sonora hon flög också nästa av men det gick bra. Lång text men det var kul att skriva om jag mår faktis jätte bra armen är det jag känner av i dag men inget annat det var mjukt underlag. Hare bra kan inte lägga in nån bild det funkar en med mobilen :)//MJ

Kommentarer
Postat av: Moa

Behöver du inte ha säkerhetsväst! Undrar pappa eller hade du det? Men var det 100 eller 1000 gånger som du skulle ramla av för att bli en bra ryttare? Jag har suttit kvar hela tiden, så jag väntar på min första. Men så har jag en del att lära också. xox pappa

2010-10-17 @ 12:00:44
URL: http://nandas.blogg.se/
Postat av: Kent Renen Johansson

Behöver du inte ha säkerhetsväst! Undrar pappa eller hade du det? Men var det 100 eller 1000 gånger som du skulle ramla av för att bli en bra ryttare? Jag har suttit kvar hela tiden, så jag väntar på min första. Men så har jag en del att lära också. xox pappa

2010-10-17 @ 12:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0