imagine

Heej bloggen sitter i skolan har rast. Känner att det är då jag brukar plugga. Dagen har gått bra hitils har bara haft No och engelska. Snart är det matte.
På lunchen i dag prata vi om att vi måste fota mer och då berätta jag om våra foto kvällar hemma med vännerna. Det har alltid varit roligt och vi har haft alla möjliga ämnen på kvällarna. Så jag föreslog vi ska göra det här på Strömsholm. Helloween är ju när vi alla ettor är på RS v 44 så då tänkte jag att vi ska ha foto kväll med temat helloween det känns som perfekt miljö för det är så himla gamla byggnader här.
Här är lite bilder från de fotokvällar jag har haft,
Där fick ni se lite bilder, det skulle vara lite coolt med såna bilder här i från RS.
Hare bra /MJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAR DU SETT DET NYA VAMPIRE DIARIES AVSNITTET????<3

2010-10-24 @ 10:56:25
Postat av: elin antus

HAR DU SETT DET NYA VAMPIRE DIARIES AVSNITTET????<3

2010-10-24 @ 10:57:15
URL: http://wheniseeyousmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0