it was so close

Heej bloggen ska sova nu men tänkte slänga in ett inlägg. För några minuter sen satt jag på knytpunkten och tittade på VM i hoppning, jätte intressant. Det var semifinal och hejade då såklart på enda svensken Rolf Göran Bengtsson. Han gick nolla första klassen sedan i andra så rev han, tror det va tredje eller fjärde sista :(. Alla i salen skrek nej och det fattar man. Så Roffe kom inte till VM final men till semifinal så jag tycker det var bra kämpat. Han kom på 6 plats.
I dag har det också vart en massa hoppning, det är ju för att det är elit hoppningen som pågår vissa gånger är det intressant men i bland blir det lite segt, tråkiga hästar som hoppar samma bana, men sen så kommer det in de snygga hästarna och då blir det jätte intressant igen :D.
I morgon är jag ledig så jag ska sova ett tag sedan dra mig ut till tävlingen jag bor ju i samma hus :D.
Hare bra //MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0