Just the way you are

Heej bloggen ska sova snart, är klar med bakningen för i morgon. I morgon är det ju clinic här på Strömsholm skit coolt för det är Rolf Göran Bengtsson clinic det är ful satt.
Har inte skrivit sen de sorliga inlägget, det är fortfarande sorg här på RS men allt har gått till det vanliga igen.
KZ i torsdags var jätte snälla vi behövde inte göra provet utan vi fick titta på film och ta det lugnt.
På fredag red vi för umet och det gick inte bra jag hade Levado och det funkade inte. Lite tråkigt varje fredag har det varit så roligt fast denna gång var inte kul.
Jag stannade kvar i helgen, var mycket trevligt i lördags hade jag stalltjänst och så red jag Rebelia i dressyr. Det derimot gick as bra var jätte nöjd efter. Man märkte på Rebelia också att hon tyckte jag hade ridit bra för hon sökte sig mycket neråt och frustade. Efter det åt jag lunch sedan hängde jag med på tur till slottet med Elin och Sofia.
Detta var Sofias summering av turen :D
Red med Elin och Moa ner till dressyrbanan vid slottet för en stund sen. Elin hade sin Frasse och Moa hade Räs eftersom att Fräs har rymt! ( Vi snackar om moas cyklar här!) Gick bättre än någonsin även om Räs blev lite istadig vid ett tillfälle och Moa fick titta närmare på gräset i diket.. Kul hade vi åt det!


Fotograf är jag :D
Hehe det var jätte kul i alla fall, efter det hade jag stalltjänst sedan åkte jag till Antonia och red hennes häst.
Lärde känna henne precis och hon ville ha lite hjälp så i lördags, testade jag rida henne :). Det var jätte kul, en häst som var lik Nanda och Masala, inte samma steg men lik i sett att rida.
I dag åkte jag med på tävling med Antonia hon red Quest från vita stallet, första klassen gick det jätte bra till näst sista hindret då underlaget sög och de gick omkull. Andra klassen gick de felfria.
Blev mycket text, hehe hoppas ni gillar att läsa!
Hare bra /MJ PS pappa man ska ramla av 100 gånger DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0