Take to the sky

Heej bloggen har varit hemma nu en vecka. Det har blivit en helg med familj och häst.
Har inte träffat några vänner, blev bara inte så eller det var för att jag inte har träffat mina bröder på evigheter. Och i lördags kom Zam. Så då stannade jag hemma, i dag kom kim och mamma också det är inte alltid våran familj är samlad, blir lite känslosam nu känner jag. Men det har varit jätte kul att träffa dom. Alltid när man träffar sina syskon så börjar man retas lite med dom och det är skit kul :). Så i dag har jag tittat på film.
Mina dagar har jag gjort saker i alla fall. I fredags när jag kom hem åt jag middag med pappa sedan drog jag till stallet och möte älsklingen Nanda panda, började nästan gråta när jag såg henne. kan inte fatta att man kan tycka om ett djur så mycket, jag red i ridhuset och det gick sådär. På lördagen gjorde jag en massa ärender åkte och hämta en sadel på centralen, lagade bilen och åkte till några kompisar men de var ej hemma. Sen åkte jag hem träffade Zam och sedan drog jag till stallet tränade då med och nanda var skit fin stadig i formen och jätte rolig. Underbara ponny, skulle inte vilja sälja henne för hon lär mig saker hela tiden. Sen drog jag hem och va med Zam och pappa. I dag har jag ridit också och vart med kim och Zam :).
Nu ska jag till Strömsholm i gen har två dagar på kz sen är vi lediga från dom i två veckor, frida kanske ska komma till rs v 44 :D.
Här har ni lite bilder på min underbara familj:
Hare bra / MJ

Kommentarer
Postat av: elin antus

Okej, aaaah! Ska inte berätta vad som händer, du måste se själv. Men fyfan vad jag böla i slutet!! :O



Längtar till v.45!!

<3

2010-10-24 @ 21:01:21
URL: http://wheniseeyousmile.blogg.se/
Postat av: elin antus

okej, aaah! jag kan inte berätta vad som häder, kan bara säga, fyfan vad jag böla i slutet!! :O



Längtar till v.45!!

<3

2010-10-24 @ 21:02:59
URL: http://wheniseeyousmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0