what's the point

Heej bloggen sitter i vardagsrummet har inte skrivit på ett tag jag vet, men nu skriver jag.
Denna vecka har varit jävligt najs vi har inte haft några teorier bara ridning. I dag red jag ut på en häst som hete Bolero och i går hade jag dressyr på Disco jag kan säga att båda ser exakt likadana ut, fast olika i ridningen.
I veckan har jag ridit en annan häst också som heter Steffi och ska rida henne i kväll och hela helgen.
Har en massa bilder att visa så ni får se:
BILD: Steffi jag har börjat rida
Här lagar vi kaka :D
Om man tar i händer det så här :D
Söta Stockholms Elin
HAha söta Jonna bjuder på sig själv
Hästen jag red i dag :) Den heter Bolero och är jätte lik Disco
Siste bilden är en höst bild
Hare bra /MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0