vanilla twilight

Heej bloggen sitter på tåget och är i bålsta nu snart i stockholm.
Som ni fattar åker jag hem i helgen, veckan har varit jätte bra. Det har gått bra i skolan och i stallet. Jag har bara ridit två dagar för i dag hade vi studiedag, det är perfekt för de var då jag skulle åka till tandläkaren.

Jag ska rida Nanda i helgen, det blir lugn träning i ridhuset i dag och i morgon blir det säkert uteritt kanske på söndag också. Har saknat henne jätte mycket lilla snuffan. Jag var ju hemma förra helgen men jag vill träffa henne hela tiden helst men jag får nöja mig med foton i mitt rum och på datan.

Det ska också bli kul att träffa mamma och pappa de var ju inte hemma i helgen och helgen innan den var jag på strömsholm så det har gått tre veckor, så det ska bli kul att träffa dom :).
I Helgen ska jag också träffa Frida.

Men nu ska jag sluta skriva de var kanske inte så intressant men nu ska jag lyssna vidare på spotify skit skönt med dator på tåget :D.

Jag bjuder på en bild på mina heta föreldrar i sina flytvästar i sommras, och SÖTA nanda



Hare bra / MJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0