Falling to pieces


Heej bloggen i dag har det varit jätte kul. Därimot gick min lunch fodring så bra men de andra gick bra.
Speciellt ridningen :D, på fredagar kommer vi rida för hippologerna och i dag fick vi rida för en som heter Erika.
För att vi inte har vanliga lärare får vi andulunda hästar. Vi får hippologernas hästar, de hästarna som står i vita stallet. Dessa hästarna är så himla fina. Jag fick rida en häst som hete Index som var efter Elektro. Det gick jätte bra att rida, hästen var stor typ 172 men mycket fin. Jag kände mig inte så liten. Det var skönt att entligen få rida lite mer, för på RS hästarna är så himla välskolade så de fattar direkt men denna häst fick man rida lite mer än vanligt och jag hade saknat de lite. Men det kändes bra hittade knapparna snabbt och Index gick jätte bra. Fick jätte bra beröm, en sak som var roligt var att hon sa att de är inte alla som rider han så bra som jag gjorde det gjorde mig lycklig. 
Gallopen var helt otroligt underbar, jag kan ju då säga att jag är väldigt lycklig för ridningen och de är fortfarnade i kroppen. :D

Här är en lite miffad bild på mig och hästen index, han ser inte så stor ut på bilden men han tro mig han var stor.

Senare i dag har jag gymat och lagat mat, på gymet tränade jag mage och rumpa och ben mycket bra. I maten gjorde vi en lite Hanna special eller jag vet inte vad den hete och det var första gången, men hanna var den som var grym på den rätten :D.
Efter har vi ätit oss tjocka och tittat på tv och myst. Kommer stanna här i helgen har inga fodringar så det blir sovmorgon i morgon :D.

Hare bra /N&M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0