make you feel my love


Heej bloggen nu sitter jag och pluggar eller blev precis klar med en svenska uppgift snart ska jag till stallet och ha hagbyte sen är det teori. Jag har inte skrivit på länge tänkte inte gå så djup in på allt då. I helgen har jag haft stalltjänst red Gangster och Sheridan. De var kul hade lektion på Gangster och red ut på sheridan. Helgen var inte så jobbig det flöt på.
I fredags gick det jätte bra att rida red en häst som heter Zonett och var en 6 åring grå skimmel jätte söt, typ 170 hög. jätte mysig häst och tre stycken kom fram till mig efter som gick hippologen och tyckte jag hade ridit jätte bra :). Visste inte hur jag skulle reagera men kul var det :).
Veckorna går jätte fort här vi är redan inne på 5, 6 veckan sjukt fort går det. I går var jag i västerås jätte kul var det var där med Elin - stockholmare, Jossan - åre bo Jonna - norrläning, Matilda - katrineholm och Sofia - katrineholm. Som ni ser så kommer de från olika stället. Vi kollade på kläder och åt på donken samt handlade mat.

Helgen ska jag fira Frida som fyller 16 år och så ska jag vara med söta ponny Nanda panda :).

Har tagit lite bilder

BILD: ZONETT lite suddig ville inte stå stilla :)

Bild: Sheridan

Bild: En skit snygg jacka jag hittade på MQ i västerås :)

Bild: RS jackan som jag har beställt

Här kommer bilder från västerån som Josefin Salming har tagit:



Hare bra /MJ


Kommentarer
Postat av: Susanne

Snygg jacka på MQ, var den dyr?

Undrar mamma

2010-09-23 @ 11:11:18
Postat av: Viktoria

usch vad jag saknar dig! du får säga till någon gång du kommer till stockholm och hinner träffar!

2010-09-25 @ 16:59:43
URL: http://viktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0