Never Say Never

Heej bloggen, ja jag vaknade lite tidigt i dag bussen går inte fören om en timme och jag är redan klar. Men då kan jag skriva ett inlägg i stället.

Igår var det en jobbig dag men rolig jag, hade alla stalltjänster i gen och så red jag. Jag red på Harrison som var mysig, vi skrittade ut och jag arbetade hela tiden.
På kvällen hade vi "roligatimmen" med Charlie och Daninel hopptränare, Vi fick springa runt och leta efter svar från frågor. De som vann var grupp 3 inte jag då :( och dom fick göra värsta saken så jävla grymt.

De som valde hoppning ska rida för Jens fredricksson, och dressyr var det Ingrid jerlin.

I dag ska jag då till KZ och ha politik hela förmiddagen sedan ha idrott.

Hare bra /N&M


Detta är ett gamalt inlägg som inte kommit fram därför är datumet fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0