No one´s gonna love you

Heej bloggen sitter på tåget med min nya dator. Vi fick den från skolan i torsdags den är jätte skön liten och lätt.
Helgen har varit jätte rolig är lite trött i dag. I lördags red jag plutten Nanda haha hon kändes som en b ponny. garvade länge åt hur liten hon är. Red i ridhuset och det gick sådär men nanda var fräch och fin :).
Sedan på kvällen firade jag Frida med några sköna människor. Det var jätte kul, måste tacka therese som lånade ut hennes fina kläning :). I dag red jag ut och det var jätte mysigt tog lite gallop och nanda var skit pig älskade ponny.

Men nu rullar tåget mot strömsholm i gen och jag kommer inte tillbaka på en vecka. Men det känns bra jag åker faktis hem strömsholm är mitt hem nu det känns så.

Här får ni sköna Frida som jag också har bott hos i helgen för mamma och pappa är i umeå :)
 

Hare bra /MJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0