One minute

Hej bloggen ska snat ner till stallet och ha hagbyte. Igår red jag vårt första riktiga dressyr pass det var kul blev lite inrenterande för agneta så att min vänstra vad inte vill ligga i samma höjd som högra och de tjatade hon om så jag blev lite besviken på mig. Jag fick rida en skit rolig häst som jag har snackat om här i bloggen och detr Gangster Boy som förhoppningsvis blir min nya sköt häst. Men nu ska jag klä på mig ridkläder hare så bra //MJ Sorry att jag inte har någon bild men skriver från mobilen och det går inte att lägga in.

Kommentarer
Postat av: IZZI

Sugen på lite gratis shopping? http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 är den absolut lättaste sidan att få gratis presentkort! Det räcker med att värva 4 vänner för att få 300 kr i presentkort på valfri butik! För 500 kr räcker 7 värvningar. Jag har själv fått ihop 500 kr på bara en vecka!!

2010-09-10 @ 12:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0