The one that got away


Heej bloggen ska snart sova stalltjänst kl 06.55 i morgon så jag måste sova och få en bra sömn.
I dag var de friluftsdag på KZ vi fick padla i regn och vind. Men min grupp som var Jag Therese och Jossan var gryma vi kämpade på med  våran fina stämma på rösterna. Som ni kanske förstår sjöng vi jätte fint vissa låtar hade vi gjort upp vem som skulle sjunga vart :D.
Det blev mycket skratt speciellt två gånger:
Ena gången var när Jossan slog fingret och skrek till som fan sedan blev hon jätte lack och skrek att vi skulle svänga. Jag tyckte de var så komiskt det tyckte therese också så jag vände mig om till henne och såg att hon också höll på att garva sedan brast båda vi i skratt, och Jossan hängde på. Om ni hade varit där hade ni förståt för kul var det.

Andra händelsen var att när vi är precis frame skulle man i genom liten å med vägar på sidan. Ingen av oss hänger med så vi glömmer att svänga så helt plösligt började jossan skrika therese och jag kämpade, med att försöka svänga jossan med jag börjar garva fast mitt garv blev så hysterik så jag lästan skrek av garv alla som var på land också garvade. Therese och Jossan kunde inte heller hålla sig alla fick ont i magen och tårar kom fram av allt skratt.

Så jag turen blev kul mycket skratt men man säger att man får längre liv av lite skratt varje dag och jag tror mitt liv har blivit förlängt mycket efter denna dag. Men vi höll takten och kom på 4 plats :D
De var ingen tävling men lite kul ändå.

Tjejerna man aldrig får nog av, eller jag tror inte det :D


god natt hare bra /MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0