The treehouse song

Heej bloggen, är nu klar med engelska läxan ska bara skicka in den. I dag har vi varit på KZ en lång dag var det. Men blir roligare med datorerna för man kan lyssna på musik och massa andra saker.
Men jag har pluggat bra i dag gick mycket bra på matten börjar komma in i tänkandet och det behövdes för jag har prov på torsdag och då behöver min hjärna vara med. Men jag vet nu vad det handlar om och jag ska plugga varje kväll nu så jag är grym på torsdag.

I morgon är det stallet och min dag börjar med stalltjänst kl 06.55 sedan har jag ridlektion för Agneta sen är det teori, demo sedan slutar jag. Hade tänkt att sköta om Gangster i morgon också kolla till honom, utrustning och lite saker.

Här kommer bilder från i lördags hos Frida



Hare bra /MJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0