The weeks go so damn fast

Heej bloggen, dagen har gått fort jag skrev ju i morse och det känns som de var för en timme sen. Men jag har gjort mycket saker i dag, de var stalltjänster, hagbyten, demo/clinic, teori och ridning.
Ridningen hade vi uteritt, de var mysigt fast hade helst vilja rida lektion i stället, jag känner att nu när jag rider bara tre dagar i veckan så vill jag inte skritta ut på en av dom för då får jag för lite träning. Men de var trevligt vi red till slottet där i från red vi in på gräs galopp banan där vi fick trava en runda sedan gå upp och ner för bankerna i skritt, sedan bara skritt hem. Jag red en häst som heter Rebelia pig och glad, mycket stor häst.
Har ju ridit nanda i helgen och denna häst var dubblet så stor var lite kul faktis. Den var taggad på galoppbanan men de var bara kul.

Här är bilder från förra veckan som inte har jag har laggt ut.

Bild: på söndag förra veckan var de event på slottet

Bild: på måndagen förra veckan träffade jag Hannas söta ponny Nina.
hängde med på promis och då fotade jag också lite :)

Bild: Tisdag red jag söta Gangster

Onsdag: när vi var ute och tränade såg vi detta fina hjärta :)

De var bilderna jag har att erbjuda ska fota denna vecka också.
Om ni undrar nått eller har förslag vad jag ska visa från strömsholm komentera gärna då.
hare bra /MJ

Kommentarer
Postat av: mamma

det är kul att se bilder. Visst har du den andra kameran?

2010-09-15 @ 09:13:01
Postat av: Moa

ja jag har den :)

2010-09-16 @ 22:34:56
URL: http://nandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0