I like red boots

Heej bloggen har gjort en ny katogori nu som heter utrustning här ska jag skriva vad jag gillar att man klär sin häst och sig själv.

Jag älskar att matcha och jag älskar dressyr, men i hoppning finns det mer saker man kan matcha i men nu på senaste tiden har jag sätt dressyr ryttare som gillar att matcha och det diggar jag :D 
Denna still som Edward Gal hade på sin clinic på Int horse show var skit snyggt, älskar dom röda stövlarna som matchar med västen och den gråa färgen på ridbyxor . Detta är vågat men skit snyggt.

Det finns i brunröda stövlar också och tycker det är skit snyggt.
Vad tycker ni är det snyggt eller fult?


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig, bruna stövlar är supersnyggt!

2011-05-23 @ 22:37:04
URL: http://theponilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0