YES

heej bloggen i går fick vi svaret om jag får köpe Lewis eller inte och vi får det :D.
Ryttaren som provred i söndags hade inte varit lika duktig som mig och Lewis passade bättre med mig sa ägaren så vi ska ditt på lördag i gen rida på träns och sedan blir det besiktning och hela de köret. Har i dag letat efter stallplats och jag tror det blir gäst stallet har ställt mig i kö på ett så vi hoppas att jag får flytta ditt sen.
I dag försov jag mig för min mobil stod på flygläge så det blev ingen ridning för om man missar för mycket av stalltjänsten får man stå på marken. För att mobilen hade kommit på flygläge så ringde inte min klocka och ingen i stallet kunde ringa mig, surt som fan men så är det.
Snart har jag lunch sen hagbyte och terori.
Här har ni lite bilder på Nanda från lovet
Ursäkta mig sits på denna bild :)
Hare bra ska på lunch nu /MJ

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin häst :)

2011-01-18 @ 18:26:42
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0