Pocket full of stars

Hej bloggen det var längesen, det har också hänt en massa sen sist först vill jag säga gott nytt år.
Just nu sitter jag i Stockholm har varit en vecka på Strömsholm redan men jag åkte hem för jag provred en häst i går.

Hästen hete Lewis de är en dressyr vallack, tävlar upp till medelsvår B4 nu för tillfälligt.
När vi kom dit var det lite kabbalik en hingst hade hoppat in i sto hagen. Men när vi såg honom första gången svimade nästan jag och mamma han var så fin väldigt stor. Han är mörk brun har lite hingst nacke och 167 cm.
Han var jätte snäll att göra i ordning. I ridningen kunde han allt gallopen var han starkaste del. Han kan mycket samling ökat trav kunde han inte det var han svagaste annars skit fin. Jag fick göra min första gallop piurett :D
Han kunde byten och alla skolor. Det var underbart att få rida lite RIKTIG dressyr :)
Men vi sa att vi ville ha honom men på måndag i morgon då får vi veta mer då. Om ägaren säger ja så ska vi ditt på lördag i gen då ska Sara med också.
Här är bilder på honom, jag hade med mig system kameran men vi hade på fel inställning så bilderna blev kassa




Men i morgon kommer beskedet hoppas hoppas :)

Hare bra / MJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0