Barbeque night

Nu är det bara tre dagar kvar det börjar närma sig. Har haft min sista helg här på strömsholm innan sommaren och då har jag haft stalltjänst som inte har varit det bästa men har underbara vänner som har gjort det roligt.
Vi har haft filmkväll och kvällsdopp samt ridit tillsamman och så vidare.
Ikväll blir det grillkväll med hela ettan, och de är MYS :D men vi ska vara vid slottet och jag ska laga marinerad kyckling med potatis sallad, mycket gott.
Lewis har inte varit på sitt bästa sätt denna helgen blev hård ridning i dag så jag skulle får i genom honom, blev bättre på slutet med fan vad hårt han fick gå stackare. På onsdag ska jag försöka se om jag kan rida för Marianne innan vi åker hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0