Different City

Hej bloggen nu har det varit Strömsholm tävlingar och massa saker har hänt.
Lewis är finnare än någonsin de är som om han har tittat på dressyren hela helgen och har fattat hur man ska bete säg om man är dressyr häst. Mamma pappa, Kim och Isabelle var här i söndag och hälsa på. Det var jätte trevligt mamma och pappa var impade hur jag red nu speciellt min sits och de är de jag har kämpat med.
Bilder från Strömsholm tävlingen:
Nu är det bara en vecka kvar tills jag flyttar hem, Lewis och jag ska stå på forsen där han också ska gå på dagbete. 
Min sommar är nästan planerad nu och det känns spännande, de som är klart är att jag ska bo på Lövsta stuteri i fyra veckor och jobba där. Sen ska jag förhoppnings vis åka till Falsterbo i år igen.
Nått mer som är coolt Kyra Kyrklund är här på Strömsholm och har träninga snacka om att jag sitter bänkad på läktaren :D. 

Hare bra/MJ

Kommentarer
Postat av: Ida <3

Haha jaa det hade vi :) Varför ska ni stå på forsen och inte i lilla srallet? ;)

2011-06-08 @ 14:15:26
URL: http://excelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0