Give me everything


Hej bloggen nu är jag hemma och nu har jag SOMMARLOV. Dagen har varit bra har den bästa hästen.
Jag hade skolavslutning i morse vi var på KZ och fick våra betyg. Sen åkte jag hem, mamma och pappa kom och vi packade in allt i bilen, det blev helt propfult, efter det städade vi sen tog vi en fika på markan.
Jag skulle rida men det började spö regna så vi sket i det rider i morgon i stället. Så vi lastade in det sista sen Lewis och sen åkte vi. Lewis var jätte duktig han kisade till och med i transporten.
När vi kom fram till forsen så fick vi fixa lite innan vi lastade ur, jag la in alla saker i mitt sadelskåp som pappa byggt. Det var skit fint många plus till honom.
Men vi lastade ur fixade lite till sen åkte vi hem. I morgon ska jag ta ut Lewis i någon timme sedan rida Lewis och Nanda sedan släppa Lewis i gen på kvällen då vi ska släppa ihop med de andra hästarna.

Hela denna sommar kommer bli att jag har två hästar Nanda och Lewis, jag ska träna på båda. På Nanda ska jag få tillbaka hennes muskler och styrka. Lewis ska jag träna vidare på och hitta han mer. Så denna sommar kommer handla om häst, häst och lite mer häst.
Mina fina sjärnor som kommer vara med hela sommaren.

Hare bra /MJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0