BE SOMEBODY

Kom hem för en stund sen och väntar nu på att min mamma och syster ska komma hem från tävling så vi kan åka och köpa mat.. När jag kom hem från skolan gick jag ner och tog in Jack så han hann käka ordentligt innan jag skulle rida. Gick upp och bytte om och gick ner till stallet igen. I stallet fick jag börja med att fylla i ett hål mina små niner duktigt grävt under natten.. Sen mockade jag åt Jack och sen gjorde jag i ordning honom. Det gick bra att rida men kommer inte riktigt åt honom som jag brukar med mina stövlar så fick inte riktigt upp honom på vänster i höger varv men han var duktig! Skrittade ut en stund efter med Mickis i kvällssolen!
Ni får en dålig bild från idag tagen med min mobil.. Ha överseende med min dåliga sits, tänkte inte på att jag skulle vara med på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0